HTML

Rivalló

(Élmény)beszámoló vendéglátóhelyekről és szállásokról.

Friss topikok

  • Jubilee: A kedves-italozós-kávézós-falatozós helyek nevében szeretnénk mi is feliratkozni a "Meglátogatandó... (2010.09.13. 17:11) Ajánlott:Barbár Café

Linkblog

2010.11.16. 14:56 kékgyűrűs polip

Újra:Czukor étterem

A néhány héttel ezelőtti pozitív tapasztalatra alapozva újra betértünk a Ferenciek tere melletti étterembe, ezúttal vacsorázni.

A kiszolgálás most is udvarias és kedves, de sajnos ezúttal tényleg kifogytak a mentából, így Mojito helyett Tequila Sunrise-zal indítottam. Így is jól jártam, mert annyira nem sajnálták belőle a töményet, hogy a pohár végére (éhgyomorra ugyan) már egész kacagós lettem.

Pizzatéren még mindig szinte veretlen a hely,mai ajánlottam az Amsterdam, ami  spenótos-baconos összetételű, és azoknak is ajánlott, akik ugyanúgy fintorognak a spenót látványától, mint én. A főételek közül  rozmaringos kacsaragut kértem papardellével (1990 Ft). A tészta jól megfőtt, lágy,tökéletesen olvad a szájban, a hozzáadott paradicsomos szósz is jó minőségű, a kacsadarabokból lehetne kicsit több, de egy-két kivételtől eltekintve nem rágós, kellemes élményt hagy maga után.

Kis tétovázás és a teljes jóllakottság ellenére muszáj volt megkóstolnom a fekete-fehér csokitortát fagylalttal ( 890 Ft), és jól döntöttem ebben is: a tortaszelet minőségi csokiból készült, az arányokat tekintve kissé tömény, de nekem pont az ízlésem. A tetején könnyed tejszínből (?) készült hab díszíti, de - gondolom a  szezonváltás miatt-  a fagyi helyett erdeigyümölcsös öntettel tálalják. Abszolút nyerő ízkompozíció :)

 

Kiszolgálás:5/5 (kedves, nem tolakodó, gyors és precíz)

Kínálat:4/5 (a csekély koktélválaszték miatt hangsúlyosabb a menta hiánya)

Minőség:5/5 (a főétel és a pizza együtt, mínusz pár kellemetlenebb kacsahúsdarab)

Ár/érték: 5/5 (ilyen minőséget ennyiért kevés helyen kapni)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szemtelenpolipszemek.blog.hu/api/trackback/id/tr22452541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása