HTML

Rivalló

(Élmény)beszámoló vendéglátóhelyekről és szállásokról.

Friss topikok

  • Jubilee: A kedves-italozós-kávézós-falatozós helyek nevében szeretnénk mi is feliratkozni a "Meglátogatandó... (2010.09.13. 17:11) Ajánlott:Barbár Café

Linkblog

2010.09.06. 13:41 kékgyűrűs polip

Hotel Korona ***/****– “Eger egyik legigényesebb wellness centruma” avagy kosz, rozsda és penész mindenhol

Eredetileg vízpart mellett töltöttük volna nyaralásunk második felvonását, de a kedvezőtlen időjárásra való tekintettel röviddel az indulás előtt úgy döntöttünk, inkább egy fedett fürdési lehetőséggel rendelkező hotelt keresünk. Pár órás keresgélés után rátaláltunk az egri Hotel Koronára ( ***/****). Egy (az eredeti áraikhoz képest!) igen kedvező konstrukciót ajánlottak honlapjukon, mely last minute akcióban 2 éjszakára szólt, és a következőket tartalmazta: szállás ***-os, dupla ágyas, fürdőszobás, minibárral felszerelt szobában, korlátlan wellness-használat (szauna, jacuzzi, úszómedence), valamint félpanziós ellátás. A honlapon található fotók alapján egy igényes,tiszta helynek tűnt, bár már akkor is gyanús volt, hogy a fürdőszobáról csupán egy fotót mutattak, ott is csak a tükör látszódott, benne egy mosolygós hölggyel. Az akciós ár mindezért 2 főre 43.000 forint volt, a szobát 14 órától lehetett elfoglalni.

Lássuk, mit kaptunk 21.500 forintért (IFA nélkül) éjszakánként ottlétünk 22 órája alatt.:

 

Ami pozitív (tehát ezt várja az ember):

-        a szombatra beosztott recepciós hölgy segítőkész, kedves

-       a reggeli/vacsora mennyisége , minősége megfelelő

Ami elfogadhatatlan:

-       egy retróbútorokkal “berendezett”, dupla ágyas, alig 170 cm hosszú ágy (amiről a legtöbb átlagos magasságú ember lelóg), benne két olyan párnával, melyek közül belül mindkettő mocskos (elhasznált, sárga foltok), illetve koszos párnahuzattal (sajnos ezt elmulasztottam lefotózni)

-       Fürdőszoba: a padló és a zuhanyzó mocskos és penészes (képek), a wc minden lehúzás után 5-10 percig folyik és rozsdás, csakúgy, mint a wc-papírtartó, a plafonról penészfoltok üdvözlik az idetévedteket, valamint néhány óra elteltével a fürdőszobából tömény csatornaszag kezd áradni.

-      A képek egyáltalán nem tükrözik a valóságot, tágas, szép és tiszta látszatot keltenek a hotelről, a fürdőszobás kép (értsd: tükör) pedig valószínűleg a ****-os részlegben készülhetett, ugyanis teljesen máshogy nézett ki, mint a miénk.

-       Ha már wellness, lássuk azt is, hátha ott megtérül a befektetett pénzünk: a honlap  bátran hívja fel figyelmünket rá, hogy tekintsük meg exkluzív wellness-kínálatukat,a kattintás után pedig ennél is büszkébb kijelentéssel próbálnak meggyőzni minket: „Próbálja ki Eger egyik legigényesebb wellness-centrumát!”. Nos, a képekhez nem csodálom, hogy profi fotós kellett, hiszen sehol nyoma sincs kosznak, penésznek (vagy a nyitáskor készültek a képek). Ezzel szemben a valóság: az úszómedence ugyan tényleg kellemes (lenne), ám az átlagon aluli higiéniás viszonyok itt is tetten érhetők: a medence fala végig fekete csíkban koszos/penészes, az oldalán lévő kapaszkodók ragadnak a mocsoktól, a plafon itt is rohad, a lámpák teljesen rozsdásak. A jacuzziban maximum 4-5 ember fér el (a szállodában összesen 32 szoba van!),A recepciós hölgy külön felhívta a figyelmünket, hogy a wellness-részlegbe ne vigyünk törölközőt, mert ott kapunk. Ezzel szemben egy darab sem volt a fürdőrészlegben (az elhasználtak szanaszét hevertek), így jobb híján a szaunához elvihető lepedővel törölköztünk.

-       Az öltözőben lévő zuhanyzó és wc jócskán felülmúlja a szobában lévőt (valószínűleg azért, mert a wellnessrészleg közös a ****-os szállóvendégekkel, így az igényesség látszatát ennyiben fent kívánják tartani). Ugyanakkor a kihelyezett napozóágyak oldala és végei koszosak.

-       A honlapjukon levő képekkel ellentétben nemhogy frissítőket kínáló pincéreket nem találunk, de egyáltalán semmilyen személyzetet sem, aki ellenőrizné a hotel pass-t (melyet minden szolgáltatás igénybevételénél fel kellene mutatnunk elvileg).Találunk viszont pár doboz”wellness-teát” az asztalnál, melyet darabonként 280ft-ért fogyaszthatunk, pedig sima Pickwick/Herbária teákról van szó.

-       Konyha: az 1.osztályúnak jelzett étteremben koszosak a tányérok, nincsenek rendesen elmosva az evőeszközök, holott a bárpultnál függő tábla szerint átlagon felüli higiéniával rendelkező étterembe tévedtünk.

Ami eltörpül a többi gond mellett, de azért megemlíteném:

             

-       minibár, melyben olyan nyalánkságok vannak, mint 350ft-os Adambrau sör, 250 ft-os 3bit csoki (ezekből 1-1 darab), illetve egy minipezsgő és 2 minibor darabonként 800 forintért. A készletet bemutató papírlapra egyszer kifolyt már valami, mert sárga kosz van rajta és gyűrött

-       A szoba elég kicsi, az ágy mellett épphogy el lehet menni, valamint sötét

-        Megérkezésünkkor egy már félig elfogyasztott wc-papírtekercset találunk (igaz, a rozsdás tartón van még egy plusz guriga is, teljes egészében),a szobaablak (bukó) függönyét lopásbiztos módszerrel rögzítették (alul-felül sín tartja, mely nem leszerelhető), így nem tudunk megszabadulni tőle, tehát nappal is félhomány van a szobában.

-       A hőszabályzó bár manuálisan állítható elvileg, de a kiírás szerint központilag szabályozott (indoklás: “környezettudatos szálloda vagyunk”)

-       A reggelihez elvihető vizespohár 1 decis, ami nem okoz nagy gondot, mindenki vissza tud menni újratölteni, de ilyet először láttunk.

Az első ott töltött éjszaka utáni reggelen úgy éreztük, akármennyire is szeretnénk nyaralással tölteni az utolsó szabadnapjainkat,itt akkor sem maradunk, hiszen zuhanyozni sem volt gusztusunk. Felkészültünk, hogy kissé kellemetlen lesz a reklamáció, de a vezetőség reakciója megdöbbentő volt:

A recepción épp megtaláltuk a szállodaigazgató asszonyt,akitől először csak annyit kértünk – teljesen normális hangnemben – hogy jöjjön fel velünk megnézni, hogy is néz ki a 3*-os szoba. Ő teljesen természetesen (látszódott, hogy hozzászokott a panaszkodókhoz) elmondta, hogy nem jön, és már hívta is a takarítót, hogy ő nézze meg velünk. A középkorú hölgy egyébként nagyon udvarias és kedves volt, felajánlotta, hogy kitakarít, de ugye a penésszel és általános lelakottsággal nem tudott mit kezdeni. Elárulta, hogy erre a szobára rendszeresen van panasz, és már többször szólt a vezetőségnek, de most újra megteszi. Visszamentünk a recepcióra (időközben megérkezett a hotel exigazgatója, a hölgy férje, aki még visszaköszönni sem volt képes, ellenben úgy nézett ránk, hogy az arcáról le lehetett olvasni a megvetést), ahol reakciónkat látván a főnökasszony jelzett a személyzetnek, hogy újra kiadható a szobánk. A takarítónő egy perc múlva megmutatott egy másik szobát (ugyanúgy 3*-os, állítólag felújított), ahol egy fokkal kevésbé volt siralmas a helyzet (kevesebb penész, zuhanyzóba papuccsal már lett volna gusztusunk bemerészkedni), de mivel a wellness-részleget is erősen kifogásoltuk, szerettük volna minél előbb elfelejteni ezt a hotelt. Tehát újra lementünk a főnöknőhöz, akinek próbáltuk elmondani az uszodával kapcsolatos kifogásainkat is, de ő  a mondat közepén bement a recepció mögötti részre bármiféle reagálás  nélkül, sőt ránk se nézett. Az aktuális recepciós hölgy pedig rögtön kinyomtatta az egy éjszakára (plusz a fogyasztásokra) szóló végösszeget, látszott, hogy ő sem lepődik meg a dolgon. Se egy elnézést, se egy sajnáljuk-ot, vagy akár magyarázkodást nem kaptunk senkitől sem, egy olyan helyen, ahol a legolcsóbb szoba eredeti áron 16 ezer forint/fő éjszakánként. Még jó, hogy a reklamálás előtt összecsomagoltunk. Most már értjük, miért dátum nélküli a last minute ajánlat.

 

Szólj hozzá!

Címkék: szállás kosz


A bejegyzés trackback címe:

https://szemtelenpolipszemek.blog.hu/api/trackback/id/tr722275032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása